Leveringstid

Vi pakker og sender ordre fortløpende som vi mottar dem, og normalt innen første virkedag. Du kan forvente å ha din pakke hos deg innen 3-5 virkedager. Enkelte steder i Norge vil ha noe lengre leveringstid. Vi kan ikke garantere for postgangen med at alle varer kommer frem innen de anslåtte leveringstidene, men vi vil alltid sende dem så fort som mulig fra vårt lager etter mottatt bestilling.

 

Hvis ett eller flere produkter på din ordre ikke finnes på lager, vil vi så fort som mulig gi deg riktig informasjon om når din ordre kan leveres, via e-post. I de tilfeller en vare må etterbestilles fra leverandør kan leveringstiden bli noe lengre. Ved avvik fra den normale leveringstiden har du rett til å kansellere eller endre din bestilling.

 

Hvor blir pakken levert?

Vi benytter Posten/Bring eller Postnord som speditør for de fleste forsendelser. Hvis det er mulig, får du pakken levert hjem til deg – enten i postkassen, eller der du får levert avisen. Dersom pakken er for stor for postkassen vil den automatisk sendes til nærmeste postkontor eller post i butikk. Du vil alltid kunne følge din ordre ved hjelp av sporingsnummeret du får tilsendt på e-post.

 

Fraktbetingelser

Mr Shogun har fri frakt på levering av alle ordre over kr 1000,- Eller 99,- i fast frakt pris. Du får se oversikt over totalpris og eventuelle fraktkostnader for din ordre i kassen før du betaler.

 

Levering utenfor Norge

Per i dag sender vi varer kun til adresser i Norge. Vi sender ikke til Svalbard.

 

Hvordan kan jeg sjekke leveringsstatus på min ordre?

Når du legger inn en bestilling hos oss vil du få tilsendt et sporingsnummer for pakken din. Informasjon om din forsendelse kan fås ved å kontakte kundeservice, eller sjekke status på www.posten.no og www.postnord.no

 

Dersom du har opprettet en personlig kundekonto i vår nettbutikk vil du alltid ha tilgang til din fulle ordrehistorikk der.

 

Uavhentede pakker

Det er ditt lokale postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding. Varer bestilt på nett som ikke blir hentet, eller nektet mottatt vil bli returnert til oss for kundens regning.

 

Posten sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet et gebyr på kr. 199,-, for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. Uavhentede pakker omfattes normalt ikke av angretten.